Slican - aplikacje

Slican ConfigMAN.admin

  • przyjazny graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
  • wygodny sposób konfiguracji abonentów, grup, translacji, wiązek
  • rozbudowany i elastyczny mechanizm wyboru najtańszej drogi połączenia (LCR)
  • zdalna (on-line) konfiguracja oraz serwisowanie centrali – dostęp za pomocą Internetu, po sieci LAN, przez modem oraz USB
  • możliwość pełnej konfiguracji systemu jak i telefonów systemowych wraz z wydrukiem etykiet (opisów) do przycisków telefonów
  • edycja publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej wraz z możliwością wydruku książki
  • stopniowanie dostępu do serwera
  • monitor – kompleksowa diagnostyka stanu centrali i połączeń
  • automatyczna aktualizacja FirmWare przez

Slican ConfigMAN.user

  • przyjazny, graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
  • edycja i wydruk publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej
  • edycja i wydruk etykietek pod przyciski telefonów systemowych
  • edycja większości ustawień w telefonach systemowych
  • edycja uprawnień / restrykcji poszczególnych użytkowników
  • edycja podstawowych ustawień grup (w tym konferencyjnych)
  • monitorowanie połączeń
  • przeglądanie infolinii Invenio
  • nagrywanie zapowiedzi

Slican SenderSMS

  • tworzenie kontaktów, grup kontaktów
  • szablony wiadomości (prywatne, publiczne)
  • personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
  • automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
  • obsługa polskich znaków diakrytycznych
  • wiadomości typu „flash”
  • rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
  • zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
  • import/eksport kontaktów
  • wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
  • obsługa wielu bramek GS

  • Działanie aplikacji SenderSMS jest licencjonowane i jej używanie wymaga wykupienia odpowiedniej licencji.

Slican ConsoleCTI

  • obsługi dużej ilości połączeń przychodzących przez wielu konsultantów
  • rozdziału ruchu na grupy połączeń w sprawie różnych zagadnień
  • zestawiania połączeń wychodzących z prezentacją jednym numerem
  • wspomagania w czynnościach odbierania, parkowania i przekazywania połączeń
  • prezentacji stanów połączeń (ruch przychodzący, wychodzący, zawieszony)
  • informacji o godzinie połączenia, czasie trwania, osobie odbierającej, sposobie obsługi i rodzaju połączenia
  • prezentacji stanów telefonów wewnętrznych (wolny, zajęty, DND)
  • identyfikacji dzwoniącego
  • zarządzania połączeniami zaparkowanymi
  • przeglądania książki numerów wewnętrznych, książki publicznej w centrali oraz historii połączeń nagrywania i odsłuchu przeprowadzonych konsultacji

Slican PhoneCTI

  • realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Obsługa czatu i wiadomości sms
  • Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX, np. nie przeszkadzać (DND) i usługi przekierowania (FWD)
  • obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiad.
  • automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
  • integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • historia połączeń, czatów, SMS
  • filtry wyszukiwania w historii połączeń

Slican WebCTI

  • obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
  • dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX – blokada telefonu, przywołanie konta, ustawienie budzika, przekierowanie na numer MobilePhone, przekierowania (FWD), usługa nie przeszkadzać (DND) oraz usługa „Jestem tam”
  • połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • uprawnienia Managera – zdalny dostęp do telefonu pracownika z licencją CTI.user w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
  • zdalny dostęp do pełnej historii połączeń
  • zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • filtry wyszukiwania w historii połączeń

Slican MobileCTI

  • współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
  • praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
  • dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
  • intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
  • dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX np. przekierowania (FWD) i usługi nie przeszkadzać (DND)
  • przekierowanie na numer MobilePhone
  • połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
  • integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
  • obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez

Slican BillingMAN.plus / BillingMAN

  • rozliczanie różnorodnych planów taryfowych: naliczanie impulsowe, sekundowe, opłaty inicjacyjne
  • możliwość naliczania dodatkowej marży do połączenia
  • praca na danych bieżących i archiwalnych
  • prezentacja wyników i poszczególnych zestawień w formie tabelarycznej
  • tworzenie mini billingów oraz pokazywanie szczegółów połączeń
  • łatwe grupowanie rozmów wg różnych kategorii – rodzaju połączeń, abonentów, grup
  • możliwość eksportu wykresów i zestawień do Excela
  • graficzna prezentacja wyników – wykresy pionowe, poziome i kołowe (BillingMAN.plus)
  • efektywny i różnorodny mechanizm filtrowania rozmów przychodzących i wychodzących
  • możliwość ukrycia części numeru w raportach i zestawieniach
  • stopniowanie dostępu do aplikacji

RecordMAN.server

RecordMAN.server zapewnia archiwizację nagranych rozmów telefonicznych na komputerze w sieci lokalnej, gdzie jedynym ograniczeniem wielkości archiwum jest pojemność twardego dysku. Program udostępnia nagrania do aplikacji RecordMAN.client zgodnie z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników.

RecordMAN.client

RecordMAN.client jest aplikacją do obsługi nagrań archiwizowanych za pomocą programu Slican RecordMAN.server. Poszczególni użytkownicy zgodnie ze swoimi uprawnieniami mogą wyszukiwać i odsłuchiwać nagrane rozmowy telefoniczne.  Po połączeniu się z serwerem aplikacja nie pobiera nagrań.

Cechy i zalety

  • bezpieczny dostęp – dostęp do nagrań chroniony jest hasłem, definiowanym przez użytkownika
  • szyfrowanie – nagrania pobierane do odsłuchu są szyfrowane, co zapobiega ich pobraniu i odtworzeniu przez nieupoważnione osoby
  • filtrowanie rozmowy wg. kryteriów – daty nagrania rozmowy, pory dnia (zakres godzin), numeru rozmówcy, rodzaju połączenia (wychodzące, przychodzące, wewnętrzne, tranzytowe), dowolnego wyrażenia tekstowego (np. nazwa pliku i jego zawartość)
  • wyszukiwanie i odsłuch nagranych rozmów telefonicznych zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora (np. nagrania własne, działu, dostęp do nagrań z dnia itd.)
  • możliwość eksportu rozmowy telefonicznej przez użytkownika
  • konfiguracja stanowisk RecordMAN.client, z których każde może mieć przydzielone indywidualne uprawnienia związane z dostępem do nagrań rozmów telefonicznych
  • praca w tle – jednoczesne użytkowanie innych programów