Slican - aplikacje
Slican ConfigMAN.admin
- przyjazny graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
- wygodny sposób konfiguracji abonentów, grup, translacji, wiązek
- rozbudowany i elastyczny mechanizm wyboru najtańszej drogi połączenia (LCR)
- zdalna (on-line) konfiguracja oraz serwisowanie centrali – dostęp za pomocą Internetu, po sieci LAN, przez modem oraz USB
- możliwość pełnej konfiguracji systemu jak i telefonów systemowych wraz z wydrukiem etykiet (opisów) do przycisków telefonów
- edycja publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej wraz z możliwością wydruku książki
- stopniowanie dostępu do serwera
- monitor – kompleksowa diagnostyka stanu centrali i połączeń
- automatyczna aktualizacja FirmWare przez
Slican ConfigMAN.user
- przyjazny, graficzny interfejs użytkownika, widoczny na monitorze komputera
- edycja i wydruk publicznej i wewnętrznej książki telefonicznej
- edycja i wydruk etykietek pod przyciski telefonów systemowych
- edycja większości ustawień w telefonach systemowych
- edycja uprawnień / restrykcji poszczególnych użytkowników
- edycja podstawowych ustawień grup (w tym konferencyjnych)
- monitorowanie połączeń
- przeglądanie infolinii Invenio
- nagrywanie zapowiedzi
Slican SenderSMS
- tworzenie kontaktów, grup kontaktów
- szablony wiadomości (prywatne, publiczne)
- personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
- automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
- obsługa polskich znaków diakrytycznych
- wiadomości typu „flash”
- rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
- zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
- import/eksport kontaktów
- wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
- obsługa wielu bramek GS
Działanie aplikacji SenderSMS jest licencjonowane i jej używanie wymaga wykupienia odpowiedniej licencji.
Slican ConsoleCTI
- obsługi dużej ilości połączeń przychodzących przez wielu konsultantów
- rozdziału ruchu na grupy połączeń w sprawie różnych zagadnień
- zestawiania połączeń wychodzących z prezentacją jednym numerem
- wspomagania w czynnościach odbierania, parkowania i przekazywania połączeń
- prezentacji stanów połączeń (ruch przychodzący, wychodzący, zawieszony)
- informacji o godzinie połączenia, czasie trwania, osobie odbierającej, sposobie obsługi i rodzaju połączenia
- prezentacji stanów telefonów wewnętrznych (wolny, zajęty, DND)
- identyfikacji dzwoniącego
- zarządzania połączeniami zaparkowanymi
- przeglądania książki numerów wewnętrznych, książki publicznej w centrali oraz historii połączeń nagrywania i odsłuchu przeprowadzonych konsultacji
Slican PhoneCTI
- realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
- Obsługa czatu i wiadomości sms
- Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu – niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
- bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX, np. nie przeszkadzać (DND) i usługi przekierowania (FWD)
- obsługa linków „call to” w przeglądarkach
- identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiad.
- automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
- ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
- opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- historia połączeń, czatów, SMS
- filtry wyszukiwania w historii połączeń
Slican WebCTI
- obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
- realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
- współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
- praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Firefox
- współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
- dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
- intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX – blokada telefonu, przywołanie konta, ustawienie budzika, przekierowanie na numer MobilePhone, przekierowania (FWD), usługa nie przeszkadzać (DND) oraz usługa „Jestem tam”
- połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
- uprawnienia Managera – zdalny dostęp do telefonu pracownika z licencją CTI.user w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
- identyfikacja na podstawie PINu telefonu – administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
- informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
- zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- zaawansowane wyszukiwanie tekstów
- grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
- opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
- możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
- zdalny dostęp do pełnej historii połączeń
- zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
- filtry wyszukiwania w historii połączeń
Slican MobileCTI
- współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS
- praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
- dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
- intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
- dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX np. przekierowania (FWD) i usługi nie przeszkadzać (DND)
- przekierowanie na numer MobilePhone
- połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
- zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
- integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
- wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
- obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez
Slican BillingMAN.plus / BillingMAN
- rozliczanie różnorodnych planów taryfowych: naliczanie impulsowe, sekundowe, opłaty inicjacyjne
- możliwość naliczania dodatkowej marży do połączenia
- praca na danych bieżących i archiwalnych
- prezentacja wyników i poszczególnych zestawień w formie tabelarycznej
- tworzenie mini billingów oraz pokazywanie szczegółów połączeń
- łatwe grupowanie rozmów wg różnych kategorii – rodzaju połączeń, abonentów, grup
- możliwość eksportu wykresów i zestawień do Excela
- graficzna prezentacja wyników – wykresy pionowe, poziome i kołowe (BillingMAN.plus)
- efektywny i różnorodny mechanizm filtrowania rozmów przychodzących i wychodzących
- możliwość ukrycia części numeru w raportach i zestawieniach
- stopniowanie dostępu do aplikacji
RecordMAN.server
RecordMAN.server zapewnia archiwizację nagranych rozmów telefonicznych na komputerze w sieci lokalnej, gdzie jedynym ograniczeniem wielkości archiwum jest pojemność twardego dysku. Program udostępnia nagrania do aplikacji RecordMAN.client zgodnie z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników.
RecordMAN.client
RecordMAN.client jest aplikacją do obsługi nagrań archiwizowanych za pomocą programu Slican RecordMAN.server. Poszczególni użytkownicy zgodnie ze swoimi uprawnieniami mogą wyszukiwać i odsłuchiwać nagrane rozmowy telefoniczne. Po połączeniu się z serwerem aplikacja nie pobiera nagrań.
Cechy i zalety
- bezpieczny dostęp – dostęp do nagrań chroniony jest hasłem, definiowanym przez użytkownika
- szyfrowanie – nagrania pobierane do odsłuchu są szyfrowane, co zapobiega ich pobraniu i odtworzeniu przez nieupoważnione osoby
- filtrowanie rozmowy wg. kryteriów – daty nagrania rozmowy, pory dnia (zakres godzin), numeru rozmówcy, rodzaju połączenia (wychodzące, przychodzące, wewnętrzne, tranzytowe), dowolnego wyrażenia tekstowego (np. nazwa pliku i jego zawartość)
- wyszukiwanie i odsłuch nagranych rozmów telefonicznych zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora (np. nagrania własne, działu, dostęp do nagrań z dnia itd.)
- możliwość eksportu rozmowy telefonicznej przez użytkownika
- konfiguracja stanowisk RecordMAN.client, z których każde może mieć przydzielone indywidualne uprawnienia związane z dostępem do nagrań rozmów telefonicznych
- praca w tle – jednoczesne użytkowanie innych programów