Alcatel - telefony systemowe

Linia aparatów Alcatel ReflexesTM została zaprojektowana aby zapewnić użytkownikom komfort pracy i możliwość optymalnego wykorzystania wszystkich usług jakie platforma e-komunikacyjna OmniPCX Office może dostarczyć.

IP Reflexes to zintegrowane telefony IP posiadające łącze LAN i dodatkowe łącze PC. Dzięki nim usługa głos w sieci IP (VoIP) jest transparentna dla użytkownika.

Ergonomia i interfejs zostały zachowane, dzięki czemu zachowany został ten sam poziom usług co w dobrze znanych aparatach Reflexes.

Moduły dodatkowe

Dodanie do 80 klawiszy bezpośredniego wybierania, dzięki zastosowaniu do dwóch modułów 20 i 40 klawiszowych.

Te moduły pozwalają połączyć telefon z łączem komunikacyjnym, siecią LAN, stacją bazową DECT lub z innym narzędziem komunikacyjnym (urządzenie analogowe lub ISDN, aparat Reflexes).

  • Przystawka Fast IP 10/100 BT IP
  • Przystawka DECT
  • Przystawka analogowa
  • Przystawka S0
  • Przystawka V24
  • Przystawka MultiReflexes do podłaczenia 3 terminali Reflexes

W dzisiejszych środowiskach biznesowych, mobilność jest uważana za jeden z głównych czynników wydajnej komunikacji. Mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa jest kluczem do wydajniejszej pracy personelu i zwiększonej satysfakcji klienta. Aparaty Alcatel Mobile Reflexes oferują wszystkie zalety profesjonalnego systemu komunikacyjnego, OmniPCX Office, plus ten zasadniczy dla powodzenia w biznesie czynnik – mobilność. Dodatkowo, wbudowano w nie wiele dodatkowych funkcji optymalizujących wygodę i łatwość ich używania : zwiększoną ergonomię, duże wyświetlacze graficzne, zintegrowane systemy głośno mówiące oraz łącza słuchawkowe.

Alcatel Mobile 100 Reflexes

Zaprojektowany dla większości standardowych potrzeb w środowisku biurowym.

Uwaga: użycie pokrowca “integral Office” jest zalecane w celu ochrony terminala.

Alcatel Mobile 200 Reflexes

Zaprojektowany dla użytku biurowego i przemysłowego. Posiada wbudowany sygnalizator wibracyjny.

Uwaga: użycie pokrowca “integral Industry” jest zalecane gdy aparat używany jest w zakurzonym środowisku przemysłowym.

Alcatel Mobile 200 Ex Reflexes

Zaprojektowany dla niebezpiecznych środowisk przemysłowych

Uwaga: Mobile 200 Ex musi być używany z dostarczonym razem z nim pokrowcem.

Advanced DECT

Zabierz swój aparat Reflexes ze sobą… Ten aparat wyposażony jest z antenę DECT co pozwala na proste przenoszenie aparatu z jednego biurka na inne przy zachowaniu osobistych ustawień.

Radiowe stacje bazowe i akcesoria

Wewnętrzna stacja bazowa (4070IO)

Zasięg od 50 do 300 metrów, do 6 równoczesnych rozmów.

Zewnętrzna stacja bazowa (4070EO)

Zasięg od 50 do 300 metrów, do 6 równoczesnych rozmów.

Ładowarki

  • Corded charger: używaj aparatu w czasie ładowania
  • Basic desktop charger : blisko na biurku
  • Dual Desktop charger : aparat jest zawsze włączony dzięki zapasowej baterii
  • Voice desktop charger : wysoko wydajny tryb wolnomówiący

Pokrowce (zalecane)

  • Zintegrowany z uchwytem
  • Przemysłowy z uchwytem, filtrem przeciwpyłowym i materiałem absorbującym uderzenia

Spód pokrowca jest odpinany aby ułatwić ładowanie baterii bez konieczności ściągania pokrowca (tak jak pokazano na zdjęciu)

Słuchawki

  • Express monaural (do użycia w standardowych środowiskach, na jedno ucho)
  • Profile binaural (zalecana w głośnych środowiskach, duża redukcja szumów)
  • Noiseproof binaural (odpowiednia w bardzo głośnych środowiskach)

Telefonia PC

PIMphony for Alcatel OmniPCX Office łączy dwa najpowszechniej używane narzędzia biznesowe – komputery i telefony – oferując potężnego, przyjaznego dla użytkownika asystenta telefonicznego do zarządzania codziennymi rozmowami telefonicznymi.

Potężny asystent telefoniczny

PIMphony to pełny zestaw usług telefonicznych stale dostępnych z poziomu komputera PC.

Visual mailbox

PIMphony pozwala zarządzać komunikatami poczty głosowej z poziomu komputera PC. Dostępne są funkcje : odsłuchaj, skasuj, prześlij (z komentarzem głosowym) do listy dystrybucyjnej…

Praca grupowa

PIMphony ułatwia pracę grup roboczych dzięki oknu nadzoru, pozwalającemu na zdefiniowanie grup roboczych i usług w firmie, uzyskanie statusu rozmów każdej osoby w grupie.

Okno asystenta

Powiązane z funkcjami nadzoru, okno asystenta optymalizuje pracę recepcji. Prosty transfer, lista preferowanych rozmówców, … Alarm czasu oczekiwania.

OmniPCX Office zawiera standardowe interfejsy CTI

  • Protokół CSTA jest protokołem CTI pozwalającym zewnętrznym aplikacjom komunikować się z OmniPCX Office. Dostarcza zestaw standardowych usług w formie API.
  • Interfejs TAPI z Microsoft (Interfejs 3rd party) jest interfejsem telefonicznym (Application Programming Interface) pracującym w środowisku Windows

Dodatkowo do standardowej architektury 3rd party CTI z zewnętrznym serwerem CTI, OmniPCX Office oferuje atrakcyjne kosztowo rozwiązanie dla mniejszych konfiguracji (do 25 użytkowników) : aplikacje klientów, włącznie z PIMphony bezpośrednio połączone z OmniPCX Office, który działa w tej konfiguracji jako serwer CTI.

PIMphony dla OmniPCX Office

    1. Scentralizowany log rozmów dostępny jeśli przynajmniej jeden PC podłączony do LAN posiada zainstalowane PIMphony Pro lub Team. Dopóki to wymaganie nie jest spełnione, użytkownik może korzystać z lokalnego rejestru rozmów (aktywnego tylko gdy PIMphony jest otwarte).
    2. Obsługiwane oprogramowanie do zarządzania kontaktami (PIM)
    3. – MicrosoftTM OutlookR 97/98, 2000 – Act! 4.0/2000 (Interact Commerce) – GoldMine 4.0/5.0 (FrontRange Solutions) – Microsoft Access 97, 200
    4. Z MicrosoftTM Outlook 97/98, 2000

PIMphony Basic, Pro i Team są dostępne zarówno dla „PC + telefon” jak i „telefon IP na PC”

Użytkownicy telefonów + PC: konfiguracja standardowa

Użytkownicy multimedialnych PC : konfiguracja IP z opcjonalną słuchawkąlub zestawem nagłownym. IP PIMphony działa tylko ze zintegrowanym serwerem CTI. 

* do 25 użytkowników