Slican - Call Center

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.
W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.

Nie chcesz tracić klientów z powodu nieodebranych połączeń?

Chcesz zbierać więcej informacji o swoich klientach i chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy?

Prowadzisz kampanie telefoniczne?

Interesują cię rozbudowane statystyki połączeń?

Chcesz, aby nagrania telefoniczne w twojej Firmie były bezpieczne i dobrze zarządzane?

Chcesz, aby nagrania telefoniczne w twojej Firmie były bezpieczne i dobrze zarządzane?

Mamy dla ciebie rozwiązanie!

Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa  dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.